❤️ 42 år

Jaha så har jag fylt 42 år... 42... fööörtitvååå... fyrtiotvå år är jag nu! I sinnet har jag nog varit det i typ ett halvår, men ändå... jag fattar liksom inte riktigt vart åren tar vägen! 
Inser lite att jag inte är så ung längre... jag är nog det man kallar "medelålders" eller? 
Jag känner mig inte gammal... men inte heller så ung... Ålder är väl bara en siffra, kroppen känns ibland som 30 år och när jag har ont överallt och orken tryter känner jag mig närmare 80 år.
Det finns mycket jag hade viljat hinna med innan 40 men nu är jag där jag är och det finns mycket att hinna med innan 50.
 
Jag blev ordentligt firad på jobbet med sång och liten blomma 🌼 
Av Ola fick jag ett resturangbesök på "Tuppens Krog"  - Gå gärna in på länken för att se vad deras koncept är. De använder sig av Gotländska råvaror och menyn styrs av vad som finns tillgängligt för tillfället. 
Efter att ha varit förkyld i nästan två veckor var mitt smaksinne tyvärr inte helt återställt, så jag skulle gärna göra ett återbesök.
Helt klart värt ett besök tycker jag! 
Förrätten "Havskräfta" var sådär, annorlunda smaker... och konsistens... Varmrätten - MAGISK fisk! Den godaste fiskrätten jag någonsin ätit tror jag! Efterrätten var också supergod! 
Det var ganska små portioner och det krävs en trerätters för att bli mätt, och vi gick därifrån och var sådär lite lagom mätta och inte kräksmätta som man kan bli när man äter på andra resturanger. 
 
 
 
Efter en svinkall och stormig promenad hem tar vi oss varsin värmande god Rom Zacapa - Somnar i soffan till en dålig film på TV - ❤️ En bra dag!
 
 
 
Kärlek ❤️

Kommentera här: