❤️ Avslutning med kören

Ja så har vi haft avslutning med Joyvoice-kören. 
 
I onsdags hade vi vår avslutningskonsert, och jag var så vansinnigt nervös!! Det var nämligen så att jag och 5 till sjöng en låt själva.... och jag kände mig helt säker på både test och min stämma men jag var skakigt nervös!! Jag brukar kunna bli nervös, men oftast så släpper det när jag väl står där och ska utföra nåt. Men inte den här gången! Det gick bra ändå ☺️ Det hördes inte på rösten att jag var skakig.
 
Den här terminen har vi även fått lite andra uppdrag med kören, det är kul! För några veckor sen sjöng vi på ett event i en av Visbys ruiner och igår sjöng vi på en brudvisning. Jättekul!
 
 
Bilderna är skärmdumpar från små filmer, så kvaliten är inte den bäst 🙂
 
Jag vet inte om jag skrivit det tidigare, men det är lite härligt med kören - Det är inte så ofta i vuxen ålder som man får nya vänner, men med kören har jag träffat ett gäng tjejer som jag träffar lite då och då, tränar på låtarna och fikar med 🎼🎶💕
 
I september kör vi igång igen 🤩
 
 

Kommentera här: