đŸ–€ Äntligen lite sol och vĂ€rme

 
Den hÀr sÄkallade sommaren har det Àn sÄ lÀnge inte blivit mÄnga timmar vid poolen. IgÄr var det Àntligen lite sommarvÀrme och poolen lockade igen! 
 
Den hĂ€r sommaren blir inte riktigt som andra semestertider, jag fĂ„r INGA besök pĂ„ hela sommaren! Det Ă€r lite ovanligt och ocksĂ„ lite ensamt.Ola har nĂ„n bekant som kanske kommer nĂ„gra dagar under v. 32 men de Ă€r vĂ€l ute och "medeltidar" kan jag ana... Jag kanske flyr ön den veckan... 😜 Medeltidsveckan tillhör inte en av mina favoritveckor, jag gĂ„r gĂ€rna ett varv pĂ„ marknaden och kanske se nĂ„t tornerspel sen har jag fĂ„tt min dos. Ola gillar medeltidsveckan och Ă€r pĂ„ förelĂ€sningar hela dagarna. 
 
Det ser ut som att vi fĂ„r en fin dag idag ocksĂ„ ☀ Vi ska till stugan till Lena och Ă€ta lunch - kanske blir det ett premiĂ€rdopp i havet 💩
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: