❤️ Nu är det sådär länge sen igen...

...och så tänker jag "Näe jag nu slutar jag upp med min blogg, varför ska jag skriva här?!" Men så blir jag sugen på att skriva lite och slänger in ett inlägg... Det får väl va så helt enkelt! 
 
Först och främst så har jag blivit med Mac dator!! 
 
ÄLSKAR den! Jag har bara väntat på att min gamla dator ska braka och jag har länge suktat efter en mac. Tyvärr är det så vansinnigt dyrt med mac... och när jag har tittat runt lite så inser jag att det är nästan lika dyrt med en bra pc. 
Så fick jag erbjudande att köpa en begagnad Macbook till ett pris jag inte kunde motstå!! Så jag slog till 😀 Det var min kollegas son som behövde en ny dator och sålde sin gamla till ett nästan skamligt lågt pris, det passade mig alldeles utmärkt. Min gamla pc funkar fortfarande bra och får leva vidare som en extra hårddisk med bilder. 
 
Annars då, sen sist:
Pappa har fyllt år så jag och Ola var hemma i Småland en sväng på kalas
 
❤️❤️❤️
 
Längar till i sommar när vi ska till Öland och pappa ska få användning för sin present. En övernattning på Hotell Skansen tillsammans med oss, det ska bli supermysigt! Känns som att det var länge sen vi gjorde nåt sånt tillsammans.
 
Ola och jag har även en resa till Gotska Sandön bokad 5-7 juni - Då ska vi fira Ola som fyller år tillsammans med hans familj. 
Gillar att ha lite trevligheter inbokat 💛
 
Nåt mer som jag gillar väldigt mycket är att VÅREN knackar på dörren!! Jag VEEET att det kommer komma mer snö.... men ändå...
Ljuset.... knopparna.... ÄLSKAR DET!
 
 
Ola och jag tog en promenad till Botaniska trädgården häromdagen och njöt - Vi MÅSTE bli bättre på att gå dit och strosa runt 🌼
 
Och med vårens intåg blir jag så sugen på att fixa hemma, få in lite färg. Vi har det så "omysigt" i alla rum... 
Vi fick reklam från Mio och jag blir så inspirerad! 
 
nej... kanske inte skulle vilja ha möblerna på framsidan av katalogen.... men jag skulle vilja ha det lite mysigare! Lite varmare... och lite mjukare liksom. 
 
...och så blir jag shoppingsugen på kläder.... 
 
 
 
Nähäni, jag får väl drömma vidare i inredningskataloger och modetidningar.... det lär på sin höjd bli lite nya kuddar i soffan.
 
 
 
Puss 💋
 

Kommentera här: