đŸ–€ Vardag igen

SĂ„ har jag jobbat i tvĂ„ dagar och jag börjar redan vĂ€nja mig vid att gĂ„ upp tidigt och Ă„ka till jobbet, det enda jag inte har vant mig vid Ă€n Ă€r det Ă€ckliga kaffet... men ge mig en vecka sĂ„ slinker det ner  😝 ☕
 
Och med vardagen kommer regelbunden trÀning... Jag mÄste börja tÀnka mer pÄ för vems skull jag trÀnar! Jag mÄste börja ta hand om min kropp bÀttre... den ska hÄlla i mÄnga Är till...
 
 
Idag slutade jag kl 13 och Äkte direkt till gymmet. Det var jobbigt och tungt och jag fick stÀlla om flera maskiner eftersom att de Àr instÀllda efter vad jag orkade nÀr jag slutade trÀna i maj. 
Men det var KUL att trÀna idag, och det funkade trots ont i nacke, rygg, armbÄge och knÀ!  
Jag Àr peppad att komma in i mina trÀningsrutiner! KÀnns bra!
 
Nu kör vi (igen) !! 
 
đŸ‹đŸ»â€â™€ïž
 

Kommentera hÀr: