đŸ–€ Sommar 2019

Vinet i boxen Àr slut och semestern med den...
 
 
TÀnk att 4 veckor semester kan gÄ sÄ fort! Jag Àr inte klaaaar med ledigheten!! Jag kan inte sÀga att jag har jobbÄngest, jag trivs vÀldigt bra pÄ jobbet och med mina kollegor MEN det Àr inte alls dumt att vara ledig.
 
Första veckan pÄ semestern kommer jag knappt ihÄg vad jag gjorde... komma ner i semester-mood bara. Sen gick de andra tre veckorna av bara farten.
 
Mamma kom pÄ besök i nÄgra dagar under sista semesterveckan - Mysigt! 
 
 
 
Vi har trÀffat Annie och Rickard pÄ fika och promenad
 
 
...sett armborsttÀvling och tornerspel med Lena
 
 
...helt jÀkla omöjligt att fotografera!! Men hÀftigt att se! 
 
Sommaren 2019 - Jag fÄr va nöjd ÀndÄ, det har inte varit nÄn supersommar precis, men de fÄ saker man har gjort har varit vÀldigt trevliga! 
 
Blickar framÄt mot en höst nu, vÄr tid vid stugan. Vi Àr bjudna pÄ bröllop i slutet pÄ september pÄ FÄrö som jag ser fram emot! 
 
Vi planerar höstaktiviteter 🍂  
 
 

Kommentera hÀr: