♥ Stockholm

Tiden rusar och nu är det snart en vecka sen jag var i Stockholm över dagen för det där "Gör-om-mig-reportaget". Det var superkul! Men det kändes mer som styling där och då, fick inte så mycket tips.
 
Jag passade på att skärmdumpa fotografens "händelse" på instagram, men jag vet inte om jag får lov att visa bilden, så jag gör den svart/vit och blurrar den 😘
Det är Shada som sminkar och fixar håret.
 
 
Jag visades runt i det stora Bonnierhuset och fick träffa massor med folk! Jag kunde aldrig ana att det var så stort!!
Det visade sig att mitt plan hem var inställt och jag blev ombokad till ett senare flyg... kul... NOT... Ingen lust alls att gå i Stockholm ensam... Så jag sms:ade Annie och mötte upp henne. Tog en go´fika och åkte hem till dem en liten stund innan jag blev hämtad av Taxi o skjutsad till Bromma flygplats.
 
Vilken härlig dag det blev! Och jag är så spänd inför hur reportaget blir i tidningen.
 

Kommentera här: