♥ Klänning eller klänning?

Ola och jag ska ju på bröllop i sommar och jag har kollat lite efter nån fin klänning. Hittade en fin relativt billig på H&M som jag gillar! Men så känns det så onödigt att köpa en ny klänning som jag kanske inte kommer använda mer... jag har ett par fina klänningar redan som jag inte heller använder så mycket. INGEN på det bröllopet har sett mina gamla klänningar så varför inte bara använde dem jag har?
 
Jag beställde en vardagsklänning istället 😘 Den klänningen till höger är från H&M - Jättefin och skön, men kommer jag använda den?
Klänningen till vänster är från Hangmatta - och den fick det bli, behöver kläder som jag trivs i och kommer använda!
Och när jag har klänning måste jag ha såna korta tights under - de håller in, formar lite och man slipper lårskav och fula troskanter som ger fyra skinkor.
 
 
😀
 

Kommentera här: