♥ Hej då lilla bil...

Min Citroen har stått och dammat ihop sen i mars... jag har inte tagit mig tid att försöka sälja den. Hade den på verkstaden förra veckan för att se vad den skulle kosta att laga - FÖR MYCKET (8000) - Skulle jag lägga pengar på att laga bilen och sen sälja den skulle jag kanske ha gjort en vinst på någon 1000-lapp... Jag tycker inte att det är värt allt besvär så jag säljer den "Till den händige eller som reservdelsbil" på Blocket. Jag lägger ut bilen på onsdagseftermiddagen/kvällen och redan efter ett par timmar har jag flera intresserade! Fan var jag för billig?! På verkstaden sa meckarkillen att jag nog kunde få nån 1000-lapp för den om jag säljer den som den är.... Jag vill ju bara bli av med den!! 
Det hör av sig flera som verkligen vill ha min bil och första som kom och tittade på den köpte den! Han var kanske lite skeptiskt till alla fel, men han verkade veta vad han gav sig in på... 
2800:- Fick jag för min lilla silverkula - Jag får vara nöjd. 
 
 
Lite vemodigt... men mest skönt att bli av med den. 
 

Kommentera här: