♥ Vardag igen

Så har jag jobbat två veckor på 2018... man är inne i rutinerna snabbt igen efter ledigheten och tyvärr känner jag mig lika trött och seg som innan. Hade hoppats att energin hade hängt kvar lite längre.
 
Åh vad jag önskar att jag hade möjlighet att ta en resa någonstans!! 
Tänker tillbaka till saras och min resa - Jag skulle gärna åka tillbaka till samma ställe! Hotellet var ju superfint och charmig liten "stad".
 
 
Vad ska jag ha för plan för 2018 nu då? 
2017 var ju mitt 40-års-år och jag hade massor med roliga saker inplanerade! 
 
2018 då - Jag måste sluta upp med att "bara sitta" när jag kommer hem från jobbet!! Det blir jag inte piggare av!! 
○ Träningen är viktig att komma igång med, vill bli stark (igen) - Har lagt in i min almanacka vilka dagar jag ska träna, så det ska väl inte vara så svårt att komma iväg.
○ Jag har anmält mig till kören Joyvoice - den startar 7 mars, det ser jag fram emot.
○ Ett presenkort på Liveit (med mycket pengar) ligger och väntar på att jag ska hoppa fallskärm i sommar!! Blir det inget hopp den här sommaren heller (så kommer jag sura och) så utnyttjar jag presentkortet till en hotellweekend för Ola o mig. 
○ Jag vill fotografera, pyssla och baka mer i år - jag har liksom tappat det på nåt sätt... mitt skapande har legat i dvala och jag vet inte varför. 
○ 2018 - Nu kör vi, nu gör vi det här till ett bra år! 
 
Vet ni vad det här är?
Jag tycker det ser ut som en målning...
Men... det är ett foto innifrån bilen, den står på tomgång o jag ska precis gå ut och skrapa bort den här isen på rutan. Visst är det fint?! 
 
Den här helgen har jag inte gjort många knop... Julen är bortstädad men annars har det mest blivit soffläge ♥ 
Det måste man tillåta sig utan dåligt samvete! 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jeanette:

Vi behöver ☀️☀️☀️☀️☀️ För att få energi! Blir så seg av allt mörka och gråa väder. 😘

Kommentera här: