♥ Halvårsklippet...

Oups...blev visst nästan 10 månader.... 
Jag brukar klippa mig två gånger om året eftersom att jag inte tycker att det behövs oftare. Jag ÄLSKAR att klippa mig så egentligen borde jag göra det mer ofta! Eller... jag älskar att va hos frisören, men jag vill sällan klippa så mycket... jag tycker att det är lite för dyrt egentligen... 595:- för att tvätta håret och klippa lite toppar... 
 
Nu är håret iaf klippt för den här gången och det blev bara topparna även nu.
Saknar mitt långa svall just nu. 
 
Såhär långt hår hade jag augusti -14 och mars -15
 
 
För ett år sen - December 16 "fick" jag axelkort hår när jag var hårmodell
 
Nu blev det såhär:
 
Ibland tänker jag att jag alltid har haft samma frisyr... och är lite tråkig... men jag har egentligen varierat mig rätt mycket under åren både med färg, lugg och längd.
Jag trivs nog bäst i min egen kopparröda hårfärg och långt utan lugg. 
 
♥ 

Kommentera här: