♥ Veckan som gick

Jobbade ju bara 4 dagar även denna vecka :) Härligt härligt! Jobbade dock sent både måndag o tisdag för att vi hade APT och sommaravslutning... så i onsdags fixade jag en liten picknick till Ola o mig så gick vi till strandpromenaden o satt oss o åt ♥ mysigt, men tyvärr var det inte så jättefint väder...
 
 
Ledig-Fredagsmorgon-Kaffe på sängen o TV4 Nyhetsmorgon 
 
Inte bara jag gillade det ♥ 
 
Jag passade på att städa o baka superdupergoda bullar med rabarberkompott HÄR hittar du receptet - Yummie!
 
 
LÖRDAG:
Ola jobbade till kl 04 i natt.... skittråkigt när krogen har öppet till 03 tycker jag.... Sovmorgon till Ola o jag gick som vanligt upp rätt tidigt.
Älskar de här melaminmuggarna! Man kan ha dem till ALLT ♥ Kaffe eller fil spelar ingen roll - allt smakar gott i dem! Jag har köpt mina muggar i Visby på Bertholdsons men man kan köpa även på Systerlycklig
 
o så... har jag köpt ytterligare en topp från Desigual.... (helt OK pris på boozt) Gillar att köpa kläder med lite bättre kvalité! 
Min nya favoritvardagslook:
 
Halvlång kjol o halvlös topp ♥ (o matchande rosévin)
(Ja jag vet att jag ser lite gravid ut på bilden, men tyvärr - Nej det är jag inte, tröjan är bara lite bylsig just över magen o ja jag har väl gått upp typ 6kg sen förra sommaren.... grrrrr)
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jeanette:

Jätte snygg i de nya kläderna👍

Kommentera här: