♥ Go'morgongröt

Det ser verkligen äckligt ut, men är supergott!
 
Jag gör alltid min havregrynsgröt i micron (Jaa Jeanette jag vet att man inte ska det) oftast slänger jag i några frusna blåbär precis när jag tagit ut gröten o låter den stå o dra o svalna lite innan jag äter den. I somras när jordgubbarna var som godast o billigast så frös jag in dem så jag kan plocka fram dem nu o njuta av dem till min gröt! Då lägger jag i dem frusna innan jag micrar gröten, så jordgubbarna får koka med. Det tar nån minut extra i micron än vanligt. 
Gott!! 
 
 

Kommentarer:

1 Jeanette:

😉 ja, kok i gryta! Och fy det där ser ut som något som kommit upp från magen då man druckit för mycket röd vin😂

Svar: ...det där var faktiskt rätt äckligt... hur ska jag nu kunna äta min goda jordgubbsgröt!!!! =P
Johanna

Kommentera här: