♥ Måste berätta

..Om en häftig grej som jag ska göra om två veckor! 
 
Åhlens sökte för en tid sen medlemmar till att medverka i deras julkampanj, antar att det är deras julkatalog som brukar komma ut. Jag slängde iväg en anmälan på skoj, två konstiga bilder på mig o tänkte inte mer på det.
Efter nån vecka ringde Elin från "Casting Sthlm" och bad mig skicka fler bilder!! Jag hade plockats ut ytterligare lite närmare målet!!!! WOW! Jag gick på moln! Vad häftigt! Plovkade ihop lite bilder o skickade iväg dem, osminkat o partysminkat. Igår ringde Elin igen..... o berättade att Åhlens vill ha med mig!!!! SÅÅÅÅ jävla häftigt!! Så nu ska jag upp till Sthlm förhoppningsvis måndagen den 2:a september (bästa dagen för mig) De betalar allt + att jag får presentkort på Åhlens på 3000:- 
Så nu PANIK måste klippa mig!!! Fixa naglarna o göra mig fräääsch!  
 
Weeeeee
 
 
Ja jag var visst det :)
 
 
 

Kommentarer:

1 Jeanette:

Du hitter da på! Men vad häftigt snygg syster😘 och kul med "lite" pengar på Åhléns 👍 finns ju så mycket kul där😃kram och lycka till! Tur jag är medlem för då får man väl en tidning hem eller?

Svar: Hehe Jag veeet! Jag anmäler mig till saker som jag inte riktigt vet om jag vågar slutföra! Men det ger lite krydda i tillvaron :) Ska bli riktigt kul! Om du brukar få hem bonusbesked o kataloger så borde du få även den här. Det går nog ut till alla medlemmar. :)
Johanna

Kommentera här: