♥ Två veckor semester kvar!

...känns aldeles fantastiskt skönt! TVÅ hela veckor till utan några som helst planer. Helt öppet för spontana påhitt (vilket jag vet att det ändå inte kommer bli... hemma-grisen Johanna kommer sitta här o låta semesterdagarna springa förbi... men iaf.... jag KAN göra spontana saker om jag vill)

Idag åkte mamma, pappa o Lillebror hem efter en vecka här hos mig. Det har varit mysigt att ha dem här, men trist väder nästan hela veckan tyvärr... Nu blir det tomt o ensamt igen.
Idag har jag haft så fruktansvärt ont i ryggen så idag gör det inget att jag är ensam =( Sitter med vetekudde o kurerar mig med ipren. Funderade ett tag på att kurera mig med vin istället... men tänkte att det nog att det var bättre med ipren idag...

Jag bakade ju cupcakes förra veckan o såhär fina blev dem:


Godkända för att va första gången tycker jag - Gooooda blev de oxå!

MUMS!


Kommentarer:

1 Anonym:

ser super goda ut :)

Kommentera här: