♥ En försmak av sommaren



Jag har haft en sån himla skön Påskhelg hemma i Småland! Över 20 grader i skuggan, lugnt o skönt, god mat o mys med familjen.
En Försmak av sommaren. Lite semesterfeeling... Underbart!



Björkarna hade slagit ut i Totebo =)
(vilket det verkar som att de INTE gjort i Visby)



Innan jag åkte hem till småland för att fira påsk slängde jag i en färg i håret.... Aningens nervös eftersom att jag misslyckats ett antal gånger... den här gången gjorde jag som min frisör tipsat mig om, jag valde en färg som heter "koppar", jag vill bevara min röda färg men förstärka den lite.
Den här gången provade jag "Jane Hellen MOOD koppar" Eftersom att det knappt syns nån skillnad så är jag nöjd den här gången =)




(har ingen "förebild", men skillnaden är yttepytte)






Kommentera här: