♥ Älta

Ja så sitter vi i olika delar av landet, Annica o jag o ältar o ältar… kärlek, dåligt väder, tråkiga dagar som bara går o går o inget händer… Känner mig som en bitterfitta… Såhär skulle inte min semester bli!! Jag skulle ju ha soliga dagar, ligga vid poolen, bränna upp mig, ut o äta, mysiga kvällspromenader o festa järnet med Annica. Nu är det bara en vecka kvar på den förbannade semestern som man har längtat efter i ett år…

Man får ta o garska upp sig o försöka njuta av sista veckan på semester. Syster med familj kommer o det ser jag fram emot! Ska bli mysigt med en sur tonåring här hemma =) som tycker det mesta är pest. Ska bli mysigt att sitta o dricka vin o prata skit med min favvosyster (min enda o bästa)

Jag tycker minsann att det är dags att min motvind vänder snart… det börjar bli lite jobbigt att kämpa emot! (ok jag har bara haft motvind i typ 1 eller 2 veckor men ändå) Den vänder kanske när man minst anar det =) Sol o blå himmel helst plötsligt en morgon när man vaknar! Det finns hopp om bättre tider!
Inatt var det sånt oväder så jag trodde mitt öppna fönster skulle slitas av! Varför jag nu envisas med att ha det vidöppet med myggnätet i just nu när det regnar....

Regn Regn Regn...

 

Kommentera här: