Mitt kök är klart :)

Äntligen är mitt kök klart! Eller… iaf nästan… det är lite lister som ska upp bara, men det är ingen brådska med det.



Jag älskar mitt nya kök och vill piffa massor där nu! Det känns inte helt renoverat eftersom att jag har köksmöbler som inte alls passar in… men de är ju inte ens mina utan nåt som ex:et lämnade kvar (o förväntas få pengar för) Nu funderar jag på vad som skulle passa in för möbel… hmm… det blir till att spara lite pengar så man kan köpa nåt fint. Det är kul att fixa lite.

 

…Om inte jag blir magsjuk efter de här två sista dagarna på dagis är det ju märkligt! Igår hade jag hunnit byta två bajsblöjor 5 minuter efter att jag hade börjat! Idag har jag hunnit med några till… o barnen verkar inte helt friska i magen… usch… det rör runt o lever i min mage också nu… jag har ingen lust att bli magsjuk… Nej det fick bli en whiskey för att ta död på basiluskerna (vilket jag tycker är så äckligt att jag håller på att få kräks av det… urk)

Imorgon är det lyxfredag! Jobbar 6-12 o när jag kommer hem ska jag sno Claras idé och göra ett försök med att göra ett kastanjehjärta.

♥♥♥

Kommentera här: