Besök av familjen...

Besök av familjen...


Mamma, Pappa, Lillebror, moster Inger med man har varit här i 4 dagar nu o ska stanna i 3 dagar till. Det är kul med lite sällskap av familjen med det är också rätt skönt när de tar dagliga utflykter så att jag kan få vara lite för mig själv också... jag har ett stort behov av att få vara i fred ibland. Bara sitta vid Internet, chatta, lyssna på musik o sånt.

När man bor på Gotland får man räkna med att man får besök av familj, släkt o vänner o det är bara kul :)

Idag är de ute o åker en sväng på ön, bl.a. skulle de till Fårö. Då passar jag på att tvätta o baka lite saffranspannkaka.


saffranspannkaka,
dock inte min... lånad bild från nätet


När familjen åkt hem är min semester slut... känns tungt... har inte alls nån lust att börja jobba redan... "jaha det var den här sommaren... Då ALLT skulle hända"... jaha... vad har hänt? NADA!! O vad var det jag ville skulle hända? "Allt"?? Typ... träffa mannen i mitt liv, skaffa hus, gifta mig o få barn?? Det fattar ju tom jag att det inte kan hinnas med på en sommar... sommaren är ju alldeles för kort! Jag har ju inte ens hunnit dejta en endaste kille!! Eller ja... En kanske... men där var inte känslorna ömsesidiga tråkigt nog.


Suck...

Kommentarer:

1 Anonym:

Men hallåååå!!! Det har ju hänt massor ju!! :D U know it too, barapapapa

2 Johanna:

...jag kom på att sommaren är ju faktiskt inte slut riktigt än heller.... hinner hända maaaaassor än :)

Kommentera här: