đŸ–€ Vila

Det blev en helg vid stugan - lite jobb och lite vila. Ola klippte ner nÄgra björkar som börjar bli sÄ höga att de nÀrmar sig el-ledningarna... Jag hjÀlpte till att dra bort alla grenar
 
 
Jag vÀdrade min förkylning vid havet...
 
Smaksinnet Ă€r borta men kaffe pĂ„ trappan Ă€r Ă€ndĂ„ bland det bĂ€sta som finnsÂ đŸ–€
 
Det fĂ„r bli nĂ„gra dagar i sjukstuga - hĂ„rda restriktioner pĂ„ jobbet... inga snoriga nĂ€sor Ă€r vĂ€lkomna! Merengue har inget emot att jag Ă€r hemma, det blir extra mycket kattmys 💗
 
 
Jag Äkte och gjorde ett coronatest bara för att vara pÄ den sÀkra sidan, den dÀr jÀvla lÄnga Àckliga topsen ska ner i halsen och det Àr sÄÄÄÄÄ jobbigt!! Den hÀr gÄngen gick det ÀndÄ lite bÀttre Àn i somras nÀr vi var och testade oss. Usch. Jag Àr rÀtt sÄ sÀker pÄ att det rör sig om en helt jÀka vanlig förkylning och jag kÀnner mig redan bÀttre faktiskt, och mina förkylningar brukar va jobbiga och lÄngdragna i vanliga fall.
TvĂ„ dagar till med vila sen vill jag tillbaka och jobba 🙂
 
Schaaaaas förkylnng!!

Kommentera hÀr: