đŸ–€ SĂ„tt lite frön

Varje vÄr har jag sÄna ambitioner att jag vill sÄ och driva upp massor med fina plantor av diverse godsaker och vackra blommor... det brukar gÄ sÄdÀr...
 
Idag gjorde jag ett litet ryck nÀr orken rÄkade infinna sig, Àr genomförkyld och ligger helt i soffan under tÀcket idag... usch... o inget smaksinne har jag... 
 
 
Har sÄtt snackspaprika i tre olika fÀrger och chili som jag snodde med mig frÄn lilla BjÀrs nÀr vi va dÀr och Ät (det lÄg en liten torr chili pÄ fönsterbrÀdan och den snodde jag med mig hem...) 
och eftersom att det finns sÄ mycket plats i det lilla drivhuset slÀngde jag Àven i lite tomatkÀrnor och nÄgra prydnadspumpa-kÀrnor. Det kanske Àr helt fel tid att sÄ dessa nu, men jag gjorde det i alla fall.
 
Nu fĂ„r vi se om det tar sig đŸ˜€đŸŒ±
 
 

Kommentera hÀr: