♥ Härliga värme och lite kroppsångest!

Det är väl bara så underbart att S💛MMAREN redan har kommit!! Nu, redan i mitten på Maj!! 
 
Poolen är rengjord och det är 23 grader i den redan! Bara att hoppa i 💜
 
 
Det värsta är väl att jag tycker det är svårt att veta vad jag ska ha på mig... har liksom inga bekväma sommarkläder... och att visa benen... nja... gillar det inte... Just nu är benen lite småhåriga och har fläckar från en "brun-utan-sol-lotion" som jag inte trodde gav så mycket färg att det skulle bli fläckar om man fick på det lite ojämt..... 
 
Måste säga att jag just nu inte alls är nöjd med min kropp... känner mig lite som en michelin--gubbe och vet inte riktigt hur jag ska komma iform igen. Jag är lite för lat för att vrålträna mig i form... och jag älskar ju god mat och onyttigheter... Har för dålig pli på mig själv för att klara av att ändra på mina matvanor och träningsvanor... suck...
Får lite ångest över att ta på mig en bikini faktiskt... 
 
Sommaren 2012.. Ge mig tillbaka min kropp!
 
 
 
 
Bred om baken kommer jag alltid va - men kan jag få tillbaka den där midjan? Eller är det omöjligt nu när man passerat 40? 
-12

Kommentera här: