♥ Förskolans Dag

Varje år i maj firas Förskolans Dag. På min förskola har vi som tradition att åka det Blå Turisttåget till ett ställe som heter Rävhagen, en skogsplätt där barnen älskar att leka! De barn och vuxna som vill, får klä ut sig.
Jag vill oftast klä ut mig 😃 Men ibland har man vaken tid eller ork att fixa nåt. Förra året var jag indian. I år ville jag o min kollega Ingela spexa till det lite extra och googlade på roliga kläder - Såhär slutade det 🤣
 
 
Hahahaha jag dör varje gång jag ser bilden!! Det ser ju ut som att jag har såna glasögon med lösnäsa och mustasch!! Men det haaaar jag inte!! Det är mina egna glasögon och min egen näsa, dock inte min egna mustasch 😂 
På turisttåget fick jag äran (jag erbjöd mig utan att tänka efter) att sitta längst bak.... med ansiktet bakåt... mot trafiken bakom.... 🙈 ... En passagerare i en av bilarna tog upp sin telefon och filmade eller tog kort.... så nu finns jag i någons telefon-album utklädd till Luigi............ 
 
 

Kommentera här: