♥ Att bli väckt av en lövblås...

Fredag kl. 04:30 tycker Regionen att det är lämpigt att två killar med lövblås ska gå och ta upp sand på våran gata... Det tycker INTE vi och flera andra på gatan!! Jag hade varit vaken en sväng kl 3, katten väcker mig nästan varje natt någon gång. Så har det varit i alla år (13½ år...) Så jag var inte jätteglad när jag precis hade somnat om och blev väckt igen...
Ola blev ännu mindre glad och sprang ut och skällde på dem!! 🙈 Då var det en till granne som var ute och var missnöjd... 
Vi skrev ett klagomål till Regionen och jag hoppas att få svar. Det är INTE OK att köra igång SÅ tidigt!!
 
Med den starten på dagen var jag lite trött på fredagkvällen och stackars Ola som var tvungen att hålla sig vaken på sitt vaktjobb till kl 04:00 😱 Ett dygn!!!
 
 
Var inte ens sugen på vin eller nåt... men en öl slank ner, mest för att jag var törstig. 
 
Skönt med helg... 

Kommentera här: