♥ Fallskärmshopp

Jag kan knappt tro att det är sant! SOM jag har oroat mig för att inte mitt hopp skulle bli av i år!! Kollat vädret 100 gånger varje dag sen man kunde se det i väderprognosen för den dagen. 
 
Men så kom dagen.... ☼ Sol... moln... 
Familjen på plats... 
Pirr i magen....
Kan inte bli mer redo.... 
 
 
 
 
Alltså... det GÅR inte beskriva! Jag gjorde det! Det var vansinnigt läskigt och så underbart häftigt - Till en början tänkte jag bara att det här vill jag ALDRIG göra om!! Men när jag smält hela upplevelsen vill jag bara hoppa igen - Få uppleva Gotland från himlen - SÅ härligt ❤ Tack familjen för bästa 40-årspresenten och för att ni (förutom mina bröder) var med mig när jag fick uppleva den. 
 
Pappa bjöd på mat på Munkkällaren på kvällen 
 
♥♥♥

Kommentarer:

1 Jeanette:

❤️

Kommentera här: