♥ Längre helg!!

Lördag och söndag bara swishar förbi och jag behöver några dagar helg till!! Jag är trött!
 
 
Jag har inte gjort många knop den här helgen... men jag behöver va lat ibland. 
 
 
Jag behöver planera upp lite roliga saker framöver! Jag får nog ta till mitt knep att planera upp minst en sak i månaden att se fram emot.
Vad har vi nu?
• Februari - det får bli nåt som inte kostar nåt... Hmmm... Ser fram emot att Ola och jag ska ut och äta på Surfers 24 feb. Min 40-årspresent från grannarna ska lösas in :) 
• Mars - Kören börjar 7mars! det ska bli kul! Påsk och kanske ett besök i Småland.
• April - Sara kommer på besök i slutet på april! 
 
...och mer då? 

Kommentarer:

1 Jeanette:

I maj då får vi hoppas att våren är här och då är allt mycket härligare sköna promenader, sola, dricka rosé ........ 🌸

Kommentera här: