♥ Välkommen vardag!

Semestern är slut för i år... imorgon är det vardag igen. Tillbaka till rutiner. Höst. 
Det känns som att det blev höst över en natt! Igår sjönk temperaturen till 14 grader bara sådär! Från denna extrema värme till ett par dagar normaltemperatur o så poff - höst! 
 
Med höst, rutiner och vardag måste jag nu sätta igång med min träning - har så ont i min kropp och siffrorna på vågen bara ökar... känner inte igen mig i spegeln längre. Jag måste ta tag i det, måste lägga upp en plan för att gå ner i vikt och bli lite starkare. Vill känna mig bekväm i den klädstil jag gillar.
Jag funderar på om jag ska skriva här i bloggen om min "vikt-och träningsresa", men jag vet ännu inte riktigt på vilket sätt. Det kanske inte är intressant att läsa om heller?
Om inte annat kan det sätta lite eld i röven på mig själv 😝
 
 
...fortsättning följer

Kommentera här: