♥ Sommarens slutspurt

 
Det blev en lördag vid stugan! 
 
"Cantinan" i Gothem har sin sista öppna helg för sommaren så då var vi ju såklart tvugna att åka dit och äta. Lena åker tillbaka till Kristianstan igen idag så vi passade på att äta tillsammans hela Olas familj. 
 
Mätt så jag var svettig tog Lena och jag ett bad vid Vitviken - ca. 19 grader (kallt) och så vansinnigt mycket maneter!! 
När maten hade sjunkit lite cyklade Ola och Lena en sväng. Jag latade mig vid stugan sålänge.
 
Känner att jag fick ut det bästa av två årstider - Sommar: Sol, bad och värme på dagen och Höst: mörker och mys på kvällen.  
Ola jobbade vaktjobb så jag bäddade ner mig i soffan och tittade på film (som jag givetvis somnade till) - Jag har börjat lära mig och gjorde alla kvällsmåsten innan jag bäddade ner mig i soffan, kattlåda som ska rensas, dusch och sånt. Då är det bara att borsta tänder o lägga sig sen.
 
 

Kommentera här: