♥ Nytt porslin

Jag har suktat ett tag efter Rörstrans "Mon Amie"porslin. Men så kändes det som att alla andra har det porlinet, ochdå tycker jag det blir tråkigt... men... så kommer det ett reklammail från Ittala outlet, där de säljer billigt porslin, glas, knivar,stekpannor m.m. - 25% rabatt på redan nedsatt pris på allt porslin!! Jag kunde inte motstå det!! Så jag åkte och köpte två muggar och två skålar :) 
 
Det är så fint!! och de är så goda att äta och dricka ur!
Sen kom det så lägligt ett prenumerationserbjudande på en tidning jag vill ha - Tidningen Hembakat! Några nummer av tidningen och två muggar från Mon Amie!! Jag slog till!!
När jag och Lotta hade vår 100-årsfest kom mina kollegor med en present till värdinnorna (jag och Lotta) - Då fick jag två skålar till!! 
Så nu tänker jag samla vidare på det här porslinet ♥ 

Kommentarer:

1 Jeanette:

Visst är det fint😍 Jag har oxå kollat lite på det.... men inser att jag har nog rätt mycket med porslin 😂

Kommentera här: