♥ Regn och rusk...

 
...ja vad ska man säga... Hoppet blev inställt igen... För mycket moln. Tänker att det är en ganska opålitlig årstid vi är i nu - Ger upp mina försök för i år och tar nya tag nästa sommar. Då får det bli ett hopp över Visby. 
 
Det blev iaf en mysig helg med familjen hemma i Småland - mamma och jag åkte smalspåret till Hultsfred Marknad - Jag köpte godis och mamma köpte pussel och godis, sen var vi nöjda... och trötta på att trängas. 
Pappa plockade upp oss, tog en kort sväng till, åt korv hos "Korvmoppen" och sen åkte vi hem igen. 
 
Jeanette och Micke kom förbi Totebo, de var redan på väg mot Västervik för att se mig hoppa när jag ringde och meddelade att hoppet var inställt. 
Pappa hade tagit upp kräftor ifrån frysen så det blev även ett litet kräftkalas :)
 
 

Kommentera här: