♥ Äntligen klippt!

Ja äntligen var det dax för mig att få håret klippt!! 
 
Jag har mest haft håret uppsatt de senaste veckorna så jag har inte rikigt tänkt på att det blivit ganska långt... Frisören Linda klippte säkert nästan 10 cm! Och ändå är det ganska långt fortfarande - I alla fall mellanlångt :) 
Såå skönt att äntligen kunna dra borsten genom håret utan att den fastnar på halva vägen! 
 
Efter min klippning så var jag hos "Lenas Friskvård" och fick en ordentlig behandling för min onda kropp. Wow.... det var något utöver det vanliga... Inte bara massage utan en helkroppsbehandling full med energi på nåt sätt.Jag hade ont på ställen jag inte visste... Eller som jag sa till henne när hon frågade om jag hade ont i en axel... "Jag har ont överallt så jag vet inte... När man har ont överallt så stänger man liksom av och bara kör utan att tänka på det" 
Jag fick som svar -"Mmm jag känner det, du är en sån som biter ihop och bara kör" 
Har man nåt val? Där var jag lite nära tårar.... och i nästa sekund när hon trycker i armhålan är jag nära på att börja gapskratta! Så mycket känslor och så mycket energi i en behandling!! 
 
Resten av eftermiddagen/kvällen gick jag omkring i en flumm-bubbla och somnade i soffan kl. 20,30........ 
 
 
 
 

Kommentera här: