♥ Spräckt glas på mobilen...

Jag har tappat min mobil i golvet och marken ett antal gånger men den har klarat sig! Tills förra veckan.... Hade ställt upp min handväska på en bänk på jobbet och så välte väskan med mobil och allt som flög ut över golvet! Och så hade mobilen fått sig en spricka rakt över skärmen... och jag tänkte.... TACK för att jag tog den där försäkringen!!!! 
Idag lämnade jag in min mobil till Telia och om några dagar får jag en helt ny mobil - Självrisk 750:- 
 
Nu fick jag användning för min extramobil som jag hade tänkt sälja för ett tag sen! Men jag har inga kontakter i den och orkar inte kopiera och hålla på för bara ett par dagar. Det tar jag när den nya tfn kommer. Så om du tänker skicka sms så skriv vem det är ifrån :) och om du ringer är det inte säkert att jag svarar ens ;) eftersom att jag inte brukar svara om jag inte känner igen nr. 
 
 

Kommentera här: