♥ Trasig mobil... igen! och besök ♥

När Jeanette & co varit här åkte jag med dem över till fastlandet för några dagar. Lillebror fyllde 30år 25Juli och det ville vi ju fira!!
Tyvärr la min mobil av!! Så alla mina bilder är borta (Jeanette eller mamma, ni kanske kan skicka tillbaka de jag skickade till er) Och så typiskt och IRRITERANDE att mobilen skulle lägga av jag var på fastlandet!!! Nu är den inlämnad till Telia och det gick såklart på garanti - Så.... utan telefon med vettig kamera i 10 dagar nu då.. kul på semestern....
Det var i alla fall några härliga lugna dagar hemma hos mamma o pappa. 
 
 
Det blev mycket slappande i hammocken och mycket läsning - Avkopplande!
 
 
 
 
I onsdags var det dax att åka tillbaka till Gotland igen - Då fick jag med mig Sara o tjejerna och vi gjorde en premiärtur med "Gotlandsbåten" direkt från Västervik. Visst var det smidigt att åka från Västervik och skönt att den bara tar 2 timmar... men jag tyckte båten kändes lite sunkig... 
 
Det är så mysigt att ha Sara o tjejerna på besök ♥ Vi hann med krogshow på Kneippbyn, gå på stan, resturang och balkonghäng med bubbel ♥ 
 
 
Idag skjutsade jag tjejligan till båten kl. 12 och efter det var jag lite flitig - tvättade lakan och planterade om lite växter på balkongen. Tvätten fick hänga ute på balkongen och var torrt efter en timma!! 
Sen njöt jag av en öl och utsikten från balkongen ♥
 
 
 
Ola är ju i Karlstad på träningsläger och vi har inte träffats på över en vecka nu!! Längtar ihjäl mig!! Men imorgon kväll/natt kommer han hem ♥
 
 
 

Kommentera här: