♥ Rödhårig

Håret blir lite dassigt när det är sommar. Solen bleker håret lite och det är kanske fint om man är blond, men när man är rödhårig blir det lite mer... ja... dassigt. Känns det som i alla fall :) 
Jag har varit lite rädd för att färga håret eftersom att det är svårt att hitta en bra färg. Jag tycker ju om mitt röda hår (Tack pappa för de generna) och jag vill bara förstärka mitt kopparröda hår. Det är lätt att det blir för mörkt när man färgar (eller så syns det inte alls). 
Nu har jag hittat en färg som... ja... nästan inte syns alls... men som ändå förstärker min färg och ger glans, ger lite mer liv i mitt hår när det känns torrt och matt. 
 
Bilden längst till vänster är före färgningen och bilen till höger är efter. 
 
Ni ser! Inte speciellt stor skillnad - Men glansigare och fräschare! Perfekt!! 
Färgen är dessutom jättebilig!! Tror den kostade typ 50:- just nu på IcaMaxi. 

Kommentera här: