♥ Nya sängar!

Jag har rätt så länge tänkt att vi behöver nya sängar, vaknar ju varje morgon med sån värk i rygg och nacke. Så häromdagen så var jag inne på ToftaMöblers hemsida och hittade sängar på REA!! 
I tisdags eftermiddag åkte vi dit och provlåg sängar i typ en timma!! Tänk att det ska vara så svårt!!! Fast eller medium?! Där sprang vi fram o tillbaka mellan de två sängarn och kände efter vilken som var bäst för just våra kroppar. Ola bestämde sig rätt så snabbt för en fast, men jag fortsatte springa mellan fast och medium och kunde inte bestämma mig!! 
Efter ett tag blir man ju knäpp så tillslut så fick jag bara bestämma mig! Det fick bli en medium! 
Priset... ja det här är sängar som har kostat nästan 10 000:-/st... och REAdes ut till halva priset nu!! Kändes dumt att inte slå till! HÄR kan du se dem. (Fast våra är ljusa/beige i tyget)
 
Våra gamla sängar fick flytta in i gästrummet/barnkammaren (Jo det är väl vår plan att det någon gång ska bli en barnkammare men tills dess får rummet vara ett gästrum) 
 
 
Så från att ha varit ett tråkigt och stökigt avlastningsrum med kartonger och skit är det iaf på väg att bli ett trevligt litet rum. 
Och nu när jag känner efter så är nog inte sängarna så dåliga iaf.... och jag fick lite dåligt samvete för att jag pushade Ola att vi behövde nya....... Ja ja, de är ju ändå 10 år och det är bättre att köpa nya (när ett sånthär bra erbjudande finns) innan sängarna är som hängmattor!! 
 
Jag har sovit gott i nya sängen ♥

Kommentera här: