❤️ Äntligen LÖÖÖN & Shopping

Japp idag kom den efterlängtade lönen! Förra månaden fick jag skitdålig lön eftersom jag var sjuk i tre dagar! Den här månaden fick jag lite extra 👍🏻 
O då passade jag på att komplettera min sommargarderob med en härlig virkad klänning från H&M 299:- 
Nu tror jag att jag att min sommargarderob är komplett! 


Passade också på att köpa en lite dyrare mascara eftersom jag är trött på att alla mascaror smular o klumpar sig på ögonfransarna. Hoppas den hör lever upp till sitt namn o pris... 



Och tänk att det ska va så svårt att hitta en BRUN mascara!! Är det bara jag som använder det?!! 
Tjejen på kicks fick leta ihjäl sig innan hon hittade en!! Sen var jag kanske en besvärlig kund... Jag ha en som är brun, har gummiborste, ska ha förlängande effekt och inte dofta för starkt 😉 

Gudars så skönt med HEEEEELG!! 🍹

Kommentera här: