♥ Slö-Semester!!

Ja jisses jag gör ingenting på min semester känns det som!! Imorgon är det fredag och en till semestervecka har gått... o en vecka till väntar. Ola jobbar ju ganska mycket på vaktjobbet så vi är lite uppbundna... Det blir att man slappar halva dagen efter eftersom att han behöver sova... o sen är dagen nästan slut! 
Ingen värme och ingen sol...Jag har inbte legat ute vid poolen EN endaste gång och bara njutit av att ha semester! SKANDAL! Det här måste vara första sommaren i mitt liv när jag inte har bränt upp mig en endaste gång i solen!! 
 
Imorgon är det dax för Ola att lämna ifrån sig nycklarna till hans lägenhet... så från och med 1 augusti är vi folkbokförda på samma adress och sambos "på riktigt" ♥ 
I veckan städade vi ur det sista. Olas mamma o pappa hade varit där och städat lite och vi hade varit där tidigare och gjort litegrann så nu var det "bara" lite i köket (skåp o sånt var klart) och badrummet kvar. Tänkte att det tar nog bara kanske max 3 timmar... mmmmm tjena..... eftersom att det var garderober att montera ner, hämta släp, bära och köra nermonterade garderober till förråd, lämna släp och bära lite mer saker så tog det oss 5 timmar innan vi var helt klara!! Och när man håller på o gno så hittar man ju bara mer o mer att gno på!!! Så svetten bara rann på mig när jag skurade o gnodde. Men nu är det klart :) och klagar de nya hyresgästerna nu så blir jag sur...
 
 
 
Ikväll jobbar Ola och jag är mest nervös för att jag ska besikta bilen imorgon..... tar mig ett glas rosé och lugnar nerverna.....
 
.•**•.•**•.•SKÅL•.•**•.•**•.

Kommentera här: