♥ Jobbvecka som avslutas med en härlig helg

Då jag jobbat i en vecka... vilket var både lite kul och lite småjobbigt. Vi har slagits ihop med en annan förskola i 4 veckor för att vi knappt har några barn på min förskola några veckor. När jag jobbade var det max tre st. varav en på den avdelningen jag var på. Det som var kul är ju att få se hur det är på en annan förskola och det var trevlig personal. Det som inte var så kul är att man ska in och jobba EN vecka med barn (och föräldrar) man inte alls känner!! Man känner inte till rutiner eller nåt!! Vilket gör att man känner sig som en vikarie. Jag började känna mig bekväm typ på onsdagen... o då var det snart dax att sluta igen. 

Veckan avslutades iaf med en toppenhelg ♥ 
Sara och tjejerna tog en spontantripp till mig och kom på torsdageftermiddagen. Vi hann njuta av en solplätt i trädgården och barnen hann bada i poolen.
 
 
 
 
 
Sen jobbade jag på fredagen. Slutade kl. 13 och kl. 13.30 kom Lotta och hämtade oss för att sedan åka till Body Shop för make-up. Jag fick ju ett presentkort på make-up för 6 personer, så jag tog med mig mina kollegor innan det var dax för Kneippbyn och krogshow. Vi hann mellanlanda hos Annika för ett glas rosé. 
 
 
 

Synd att man inte kunde se vad man åt... ljuset var riktigt märkligt precis över vårat bord.... 

Annars får showen högstas betyg som vanligt! Maten var kanon men servisen och organiation och upplägg riktigt dåligt... 
 
Ola har varit på träningsläger sen i torsdags och kommer hem sent mitt i natten till måndag.
 
Denna jobbvecka avslutades på bästa sätt - Nu SEMESTER i två veckor! 

Kommentera här: