♥ Linslusen håller sig framme!

Tihi! Den här linslusen har varit med på två jätteroliga projekt sen sist :)
För det första... I lördags var jag hårmodell för ett företag som heter Grazette. Det var hårfix o make-up o hela kitet heeeela dagen! Och sen visning i balklänning senare på kvällen - Superkul!
 
 
Nästa roliga grej gjorde jag nu i kväll! De sökte statister till en "Maria Wern-film" o jag slängde in en intresseanmälan. Tänkte att det kan väl va kul att mingla lite i bakgrunden.
Det blev en kul och intressant erfarenhet! Så mycket jobb bakom en filminspelning! Det var krogmiljö och vi skulle stå o gå o mingla med varandra, dricka låtsasvin och mima.... inte ett ljus fick höras....
o tänka sig..... för första gången statist... och jag fick en liten replik!! :) Superkul!! Jag lär synas i rutan!!
Kan ju erkänna att jag blir lite starstruckt (eller vad det heter)... gillar ju Maria Wern-filmerna och Eva Röse som skådespelare.
 
Ja det var kul och det gör jag gärna om!!
 

Kommentera här: