♥ Näääe inte idag igen!!

Vaknade för första gången på länge UTAN huvudvärk o full med energi!!
Glömde dock min mobiltfn hemma när jag åkte till jobbet o med föreläsning o utbildning i eftermiddag kände jag mig beroende av min mobil o framförallt klockan. Så på lunchen åkte jag hem o hämtade den.... När jag kör mot jobbet igen känner jag att det flimmrar till framför ögonen... o mer... o ännu mer... Men ingen huvudvärk alls!
Så när jag kommer fram till jobbet är det bara att vända o åka hem igen.... kände att det var mer flimmer än vanlig syn så en kollega skjutsade hem mig faktiskt. Dumt att bara se typ en tredjedel av vägen när man kör. 
Det blir in snabbt o ta en migräntablett o bums i säng... o PANG där kom huvudvärken!!! o den går fan inte över ikväll... värsta udden har släppt men det är fortfarande ont ont ont. 
Mina receptbelagda tabletter är slut nu o Ola fick lägga benen på ryggen o springa ner till apoteket o köpa receptfria som är lika starka/svaga. 
 
 
Försök läsa den här Bipacksedeln när du har kraftig migrän...... 
 
Nej jag chansade att ta en till efter några timmar eftersom att den första inte hjälpt, men så skulle man visst inte göra. o den andra hjälpte inte heller så skitvart.
Imorgon är det jag som ringer läkaren o ber om lite medicin med krut i!! 
 
 

Kommentera här: