♥ Kaffemaskin

Häromdagen pratade jag o Ola om att vi skulle ha en kaffemaskin, en såndär kapselmaskin där man kan göra bara en kopp kaffe eller kanske en kopp varm choklad. Jag gick in på nätet o googlade direkt... men fan vad dyra de är om man ska ha nåt vettigt! Nej det fick vara!
Dagen efter får jag ett erbjudande på mail :) Jag brukar få erbjudanden från "Tidningskungen" där man kan teckna prenumerationer på de flesta tidningar o så damp det här supererbjudandet upp!!
 
8nr av en ny mattidning "Äkta mat" och EN KAFFEMASKIN som premie!! o inte vilken skitapparat som helst, utan en "Arvid Nordqvist" som är det kaffemärket just JAAAG dricker!! Bara maskinen kostar 1500:- så jag kunde faktiskt inte motstå erbjudandet :)
Jag gör det om o om igen - går på dessa s.k erbjudanden. men bara om man verkligen vill ha premien o om jag liksom tjänar på det.
 
HÄR kan du se erbjudandet
 
 
 
Föresten så brast min första långa nagel idag o jag får nästan lite panik.... men på fredag har jag en tid o ska fixa naglarna igen :)
Trodde verkligen inte att naglarna skulle hålla så pass länge som de gjort, drygt tre veckor nu.
 

Kommentera här: