♥ Fredagstrött

Ja.... fredagstrött deLux.... 
Öppnade idag på jobbet, vilket innebär att jag ställer alarmet, klockradion på kl. 5,30, mobil-larmet på 5,35 och så ska jag vara på jobbet kl. 6,15....... Imorse när jag tittade på klockan var den 6,27.............. 6,27?!!!!!!  FUUUCK!! Jag hade försovit mig för första gången i mitt liv när jag öppnar på jobbet!!!!!!!!!!!!!!!!! Skyndade mig att slänga iväg ett sms till nästa personal som börjar 6,45, hon var vaken o nästan på väg redan. Jag hoppade in i duschen o fixade mig o efter en halvtimma var jag på jobbet. jag hade alltså glömt trycka på alarmet på klockradion + sovit så hårt att jag inte hört mitt tysta alarm på mobilen, blir till att ändra alarmsignal nu....
Fy vad jag hatar att försova mig... Behövde ett STORT glas vin ikväll efter jag skjutsat Ola till jobbet. 
 
 
 

Kommentera här: