❤ Underbara sol

Man blir ju bara så fantastiskt glad av solen!! Energiiii!

För övrigt så har jag fått svar på min röntgen o blev inte speciellt klokare.... Läkare till att skriva så otydligt!!!!
"Röntgen visar inget tecken till svår skolios, man ser lite benpålagring i nacken men inget som bör trycka på nerver och orsaka värk. Sammantaget ser det rätt bra ut i ryggen men det är viktigt att komma igång med bålstärkande träning"
Ungefär så stod det i brevet.... Vadå svår skolios?? Neej då hade jag knappast kunnat röra mig som jag gör.... O vadå benpålagring?? Vad fan är det o KAN det kanske ändå va orsaken till värken? O hur ska jag behandla det?!! O vadå det ser RÄTT bra ut??? Inte dåligt men ändå inte bra då eller? Suck! Ja ja, jag ska sätta fart med min träning nu, vi ska gå träna gratis på gym via jobbet så det är ju perfekt.



Kommentera här: