♥ Sköna helg!

Åkte till Småland i fredags för att fira helg i Totebo med familjen :) det årilga traditionella pepparkaksbaket och numera korvstoppning stod på schemat ♥ 
Jag fick en minst sagt gungig båtresa... stormvarningar o rekommendationer att ta en tidigare båt... vilket inte jag kunde, så jag fick gunga på. Alla andra båtturer verkade inställda än just den jag åkte med! Jag laddade o förväntade mig en skitjobbig båtresa... TACK vare åksjuketuggummi gick det hur bra som helst!! Det gungade o slog o levde o hade sig men jag kände INGET illamående alls!! Det tog dock 45 minuter längre än normalt... 
 
Helgen får sammanfattas i bilder ♥ 
 
 
Det kom en hel del snö oxå.... lite mysigt faktiskt :)
 
Nu är jag tillbaka på ön igen o hade en lugn o fridfull resa en måndagkväll :)
Njuter av en extra semesterdag o plockar o fixar i lägenheten i godan ro idag.
 
8 arbetsdagar kvar i år ♥ 
 

Kommentera här: