♥ Ibland glömmer man...

Igår, lördag tog jag mig en promenad ensam genom stan o blev sådär sentimental. Jag tog mig tid att stanna upp se mig omkring o det slog mig att man så sällan tänker på hur bra man har det. Man fokuserar hela tiden på allt skit... på hur ont man har o på hur dålig ekonomin är, hur långt kvar det är till helgen o hur långt kvar det är till lön bla bla bla bla...  MEN jävlar så vackert Visby är! O tänka sig så frisk man egentligen är! OCH resten av familjen! Ja vi har våra krämpor.... ont lite här o var.... ekonomin är inte alltid på topp, men det går ihop sig varje månad, man kan leva ett rätt gott liv ändå! 
Vi måste komma ihåg att vara glada åt det vi har istället för att gnälla om saker vi inte har!
 
 
 
♥ 

Kommentarer:

1 Jeanette:

Ja, det är bra att stanna upp och tänka till🌞 och se på allt fint man har runt sig underbar familj, fina vänner, ett jobb och mycket mycket mera😘

Kommentera här: