♥ Firarhelg nr.1

Japps i helgen fick jag stort besök - 2 mostrar, morbrors fru, syrran o mamma kom hit i fredagskväll. Fullt hus o ös :) hela helgen! 
På lördagen tog vi en lång promenad o strosade runt i stan i det härliga höstvädret - kallt o soligt.
 
 
Syrran o jag o moster Annika smet hem lite tidigare o förberedde lite att äta, ost, kex frukt o vin o överaskade mamma.
 
Skål o Grattis lilla mamma ♥ 
 
Till kvällen tog vi ytterligare en promenad in till stan o Crêperiet =P Yummie Yummie
 
Vi avslutade med en kaffedrink på Munken o fortsatte kvällen hemma med några glas vin till...
I söndags tog vi det lugnt, jag o syrran fixade lite fisksoppa medan de andra tog en liten sväng på stan. Det går fort när man har roligt o det var verkligen supermysigt att ha hela ligan hemma hos mig :) 
 
Nu ser jag fram emot nästa helg då jag har tagit långledigt o åker hem o firar mamma tillsammans med resten av familjen ♥ 
 

Kommentera här: