♥ Grillkväll

Japps ikväll blev det grillkväll med Mona :)
Jag var ju nästan tvungen att fira lite... för... nu kan jag bocka av en till av sakerna till  min helrenoveringa av kroppen o hälsan... Jag slutade tidigt idag o tänkte att jag skulle ta en kort sväng i ett par affärer + in till optikern o boka en tid för synundersökning, kände att jag bara va tvungen. Jag fick en tid direkt!!! 20 minuter att smälta det på bara! + lite tid att prova bågar.
Jag hittade ett par snygga bågar... o det var då rakt inte de billigaste! Men snygga! Kommer nog en bild inom kort eftersom att leveranstiden säkert skulle gå snabbt på just mina glas :) FÖÖÖÖR att min syn har FÖRBÄTTRATS!! Det trodde jag aldrig!!!! På ena ögat ser jag perfekt o få "fönsterglas" i glasögonen, o på det andra ögat ser jag ungefär lika dåligt som förrut, kanske något bättre. Det är ju helt fantastiskt!!!!! o helt plötsligt så ser jag ju hur bra som helst :D trots att jag tyckt att jag ser dåligt innan, hehe snacka om psykiskt!
Iaf så tog jag o beställde ett par nya bågar eftersom att jag känner att jag ville ha ett par, de gamla är ju 12 år..... o även om glasen är för starka så ser jag ju bra i dem o är van med dem.
 
Sen blev det grillkväll med Mona, massor med god mat o citrontårta
 
Tjo!
 
 
 
 

Kommentera här: