♥ Snart på banan igen =)



Vaknade relativt utvilad, ok jag fick upp o torka kattkräks kl 6 men sen somnade jag om o vaknade 7,30 igen och kunde inte somna om, hade väl sovit klart helt enkelt.

Det stora den här helgen.... JAG HAR SLUTA MED NÄSSPRAY!! Är alltid lika stolt över att klara av att sluta med det. Efter sisådär 4-5 flaskor kände jag att det var dax, men med en jobbig långdragen förkylning är det inte lätt att bara sluta - men jag brukar göra det över en helg o även denna gång funkade det =) Tjo!
Även hasen är bättre o de äckliga små vita prickarna i halsen är borta! SNART tänker jag börja träna på allvar, längar efter att komma igång o röra på mig - det ger energi!

Snön är nästan helt borta så nu är våren nästan nästan näääästan här!! Det är ju så man blir kär ♥
(det ska väl komma några bakslag med kyla o snö, men det igonerar jag idag när jag mår så bra)


~♥♥♥~

Kommentera här: