♥ Småsliten...

Efter en tung vecka är det äntligen helg... känns inte som att man gör annat än att längta till helgerna!! Jag trivs verkligen på mitt jobb!! Men med en förkylning i kroppen o mycket jobb så är jag sliten nu...
Tror faktiskt att jag har halsfluss tom... har varit förkyld i kanske ... hm... 5 veckor nu... men häromdagen vaknade jag med så ont i hasen!! o jorå... när jag gapade stort o lyste med en lampa ner i hasen kunde jag se de små äckliga vita prickarna som tyder på hasfluss.... o jag som tyckte att min förkylning höll på att vända nu!! Jag håller ut i helgen, vilar o försöker dricka mycket vatten o ser hur det känns på måndag. Får väl söka läkare om det inte går över.

 Sliten ikväll......


Förra helgen var jag uppe hos grannarna, Johanna & Staffan =) det blev melodifestivalen o många drinkar!! Supertrevligt o skönt med hemma-fest, bara att krypa ner en trappa för att komma hem o bums i säng =)


Johanna x 2



Guldklänning o vin







Kommentera här: