♥ Underbara sol!!

Valborgsmässoafton o fullt solgass hela dagen! Underbart!!
Har jobbat idag men hade en kort, lugn o skön dag =) Hade sovmorgon o började jobba kl 9,30 (var på jobbet redan vid kl. 9 eftersom att jag ändå inte hade nåt att göra hemma) Sen var det barntomt redan straxt efter kl. 16 så jag slutade tidigt med =) Åkte hem o satt mig i trädgårdeno njöt av den underbara solen - GÖTT

Köpte "min" klänning idag + ett snyggt armband på H&M, blir nog bra


Kostade 59,50
Nu har ju jag så himla smala handleder... så jag behöver en stark man som kan klämma ihop det lite, jag orkar inte.


Ja.... valborgsmässoafton... det är inte utan att man känner sig lite smått ensam just ikväll... Men jag hittade lite godis i skåpet så jag tröstäter väl lite o hoppas på en solig dag imorgon med




En oöppnad påse tomteskum =P mjuka o fräscha! MUMS!

Kommentera här: